Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

ΠΟΙΟΣ ΑΠΕΛΥΣΕ ΤΗΝ ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΗ;

Δεν μου αρέσουν οι θορυβώδεις δημοσιογράφοι. Το καραγκιοζιλίκι που έχει εισέλθει στα κανάλια δεν μου αρέσει καθόλου". Φέτος συμπληρώνει 72 χρόνια στη δημοσιογραφία. Σε μια σπάνια συνέντευξη, ο Χρήστος Πασαλάρης μιλάει για όλους και για όλα στο περιοδικό ΕΓΩ και τον Γιάννη Βίτσα.

Πενήντα χρόνια δάσκαλος της δημοσιογραφίας. Από τα χέρια σας βγήκαν μερικοί από τους μεγαλύτερους δημοσιογράφους.

Έχω μεγάλη εκτίμηση στο γυναικείο φύλο. Οι σπουδαιότεροι μαθητές μου ήταν γυναίκες. Έβγαλα την Νταίζη Μαυράκη, Λίνα Αλεξίου, Σοφία Βούλτεψη, Λιάνα Κανέλη, Αγγελική Νικολούλη, Μπήλιω Τσουκαλά, Όλγα Τρέμη, Μαλβίνα Κάραλη, Νατάσσα Ράγιου, Ντέπυ Γκολεμά, Νίνα Βλάχου, Τατιάνα Στεφανίδου.

Ποια αγαπήσατε περισσότερο;

Η Σοφία Βούλτεψη είναι η πιο κοντινή μου μαθήτρια. Με τη Μαλβίνα είχαμε μια πιο δυνατή σχέση, όπως και με την Τατιάνα.

Πώς σας φαίνεται σήμερα η Τατιάνα;

Μ' αρέσει να την χαζεύω. Προσπαθεί το κορίτσι να κάνει κάτι περισσότερο, αλλά βέβαια το σύστημα, η εμπορική δημοσιογραφία δεν της επιτρέπουν μεγάλα αντιεμπορικά ανοίγματα. Τι θα κάνεις; Θα κάνεις φιλοσοφία; Έχει μυαλό, όμως και ανησυχίες. Εγώ πιστεύω ότι είμαστε σε μία φάση που θα πάρουν τα πάνω τους μόνο οι γυναίκες. Βλέπω σύντομα Ελληνίδα Πρόεδρο της Δημοκρατίας και πρωθυπουργό.

Η Όλγα Τρέμη;

Έχει μπει στο εμπορικό σύστημα. Ξέρει καλά τι είναι αυτό που πουλάει και το παίζει καλά, χωρίς να απαξιώνω την οποιαδήποτε δυνατότητα που έχει. Αν έκαναν την Όλγα αρχισυντάκτρια σε μία εφημερίδα, θα έπαιζε καλά και αυτόν το ρόλο. Νομίζω ότι μέσα της παραμένει ακόμη όπως ήταν παλιά. Αν την βάλεις να κάνει αγωνιστική δημοσιογραφία, μπορεί να το κάνει.

Η Λιάνα Κανέλλη;

Έχει τεράστιες πνευματικές ικανότητες. Μου έκαναν εντύπωση οι γνώσεις της, η ικανότητά της και η ρητορική της και την πήρα σε εφημερίδα. Ήταν, βέβαια και η πρώτη γυναίκα που απέλυσα.

Για ποιον λόγο;

Την έστειλα να κάνει μία δημοσιογραφική αποστολή στην Περσία, με τα γεγονότα του Χομεϊνί και της είπα: "Θα καθίσεις μία εβδομάδα και θα έρθεις". Τη διπλάρωσαν κάποιοι από το Associated Press, ήθελαν να τους κάνει την κάλυψη, δέχθηκε και αντί να έρθει πίσω σε μία εβδομάδα, κάθισε και την περίμενα, χωρίς να ξέρω πότε θα επιστρέψει. Έτσι της έστειλα την απόλυση τηλεγραφικά.

Γιώργος Αυτιάς. Πάρα πολλοί λένε ότι είναι λαϊκιστής...

Όλοι, για να φτάσουν εκεί που είναι, έχουν κάποια αξία. Δεν μ' αρέσουν, όμως, οι θορυβώδεις δημοσιογράφοι, οι θεατρίνοι, οι καραγκιόζηδες, που λέω εγώ. Το καραγκιοζιλίκι, που έχει εισέλθει στα κανάλια, δεν μ' αρέσει καθόλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου